Krups XN2125 + Aeroccino

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN2125 + Aeroccino op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R.J.S. 24-10-2010
Geschreven voor: Krups XN2125 + Aeroccino

Niets mis met design maar de naam Krups gekoppeld aan een Nespresso bakkie is niet op zijn plaats. Nespresso staat voor kwaliteit, evenals Krups. Mijn eerste Krups kon direct retour. Er was geharrewar over wie nu eigenlijk de service op zich nam+ de verkoper of Nespresso? Welnu Nespresso kwam met een goede oplossing, Bravo! Niets mis met Nespresso dus!Ik heb dus inmiddels een nieuwe Krups maar twijfel aan de watertemperatuur. Daarnaast is het ontzettend lastig de boel weer in bedrijf te stellen als je een keer vergeet het waterreservoir te vullen. Een mooie machine maar lastig in gebruik!
Laatste opmerking; NespressoKoffie is kostbaar en als je toevallig niet in de buurt woont van een verkooppunt komt er een aanzienlijk bedrag bij aan porto, minimaal zo,n Euro 6,= per zending!

tevreden gebruiker 24-11-2009
Geschreven voor: Krups XN2125 + Aeroccino

naast een gewoon koffiezetapparaat nu ook een nespresso voor 's avonds
heb geen senseo (vind ik te waterig) nespresso erg lekker
de aparte melkopschuimer is ideaal. geen gedoe met slangetjes of buisjes die schoon moeten. tevens gebruik ik de opschuimer als ik warme chocomelk wil met schuim !

ja, de koffie is in verhouding duurder als gewone snelfiltermaling maar de smaak is ook vele malen beter

verder mooi compact toestel zonder overbodige toeters en bellen die gewoon doet wat het doen moet. om je kopje warm te krijgen eerst alleen water door laten stromen en daarna pas cupje in apparaat